UNIVERSAL CHANNEL anunta o noua infatisare si pozitionare ale brandului, sub sloganul “100% PERSONAJE”

Universal Networks International (UNI) anunță evoluția celui mai important brand din portofoliul său, Universal Channel. Acest pas reprezintă orientarea televiziunii Universal Channel către personaje, reflectată într-o nouă poziționare, o altă siglă și un nou slogan: “100% Personaje”. Schimbarea va avea loc în România sâmbătă, 28 septembrie.

“Refresh-ul Universal Channel este dovada angajamentului nostru pe termen UC_Romanian_LLS_RGB_full_collung în ceea ce privește prezența și dezvoltarea acestui brand în România,” a declarat Colin McLeod, Managing Director, Emerging Markets, Universal Networks International. “Evoluția acestui brand și conținutul său captivant, la care se adaugă noul serial Arcașul (Arrow), ne vor ajuta să consolidăm poziția Universal Channel în topul televiziunilor internaționale de divertisment de pe piață și, totodată, vor crea un brand din ce în ce mai atrăgător pentru telespectatorii din România.”

Cel mai important brand al Universal Networks International, Universal Channel poate fi urmărit în 103 țări, tradus, la nivel internațional, în 16 limbi. Noua poziționare a televiziunii – ca destinație a divertismentului bazat pe personaje – are loc, în 2013, și în Asia, Africa, Europa Centrală și de Est, Rusia, America Latină, Brazilia, Marea Britanie și Australia.

“Am ajuns la această poziționare unică fiind convinși că personajele puternice sunt cele care determină publicul să urmărească, în fiecare săptămână, programul preferat”, a spus Lee Raftery, EVP, Marketing, NBCUniversal International Television, adăugând: “Noua siglă Universal Channel, noua înfățișare și sloganul ‘100% Personaje’ sunt simple și intuitive și ne oferă posibilitatea de a stabili o legătură cu emoțiile și intelectul publicului de pretutindeni și de a maximiza potențialul acestui brand de divertisment global. În cadrul acestui proces de schimbare, Universal Channel anunță și premiera unui serial cu mare succes internațional, difuzat pentru prima dată în România: Arcașul (Arrow), un serial de acțiune cu Stephen Amell. Publicul Universal Channel se va bucura, în continuare, de serialele preferate, precum Dexter, Castle sau CSI: Miami, dar și de filme hollywoodiene de succes, ce vor fi difuzate în această toamnă.

Pentru a oferi telespectatorilor săi o experiență și mai plăcută, Universal Channel va trece, din 3 octombrie, la formatul widescreen (16:9).

Acest proces de evoluție a brandului Universal Channel reprezintă rezultatul colaborării între echipa de Marketing a NBCUniversal International Television, departamentul de creație al Red Bee Media și Lee Hunt, specialist de top în domeniul branding-ului TV.

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.