B1 TV, audienţă de peste două ori mai mare pe noul format de ştiri

Postul de televiziune B1 a înregistrat în ultima perioadă o creştere remarcabilă de audienţă, performanţele staţiei fiind în strânsă legătură cu trecerea la noul format de ştiri şi dezbateri.

Conform datelor de audienţă furnizate de Kantar Media, luna ianuarie 2012 marchează un record al ultimilor doi ani pentru B1 TV, cu o medie zilnică de audienţă de 0.6% rating, respectiv o cotă de piaţă de 2.4% pentru publicul urban. În prime-time, B1 TV reuşeşte un nivel de asemenea record de 1.1% medie de rating, respectiv 2.3% cotă medie de piaţă.

Practic, în luna ianuarie 2012, la nivel naţional, în fiecare minut, B1 TV era urmărit în medie de 102.000 de telespectatori, respectiv 180.000 în prime-time, ceea ce înseamnă poziţia a treia în rândul televiziunilor de ştiri, la doar câteva luni de la relansarea pe noul format.

Cu aceste valori, B1 TV întră în top 10 televiziuni din România, reuşind un salt spectaculos de 9 locuri faţă de luna ianuarie a anului trecut. Procentual, creşterea B1 TV este de 240% faţă de ianuarie 2011, respectiv 170% faţă de ianuarie 2010 (1.4% share în ianuarie 2010, 1% share în ianuarie 2011, 2.4% share în ianuarie 2012).

B1 TV îşi propune să fie în continuare o sursă obiectivă de informaţie, cu un proiect editorial care promovează diversitatea de opinie.

Sursa datelor: Kantar Media Audiences, copyright ARMA Data SRL

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.