Vocea Romaniei si MasterChef in grila de toamna Pro TV

În prima jumătate a acestui an, în prime time, pe segmentul publicului comercial, PRO TV a obţinut audienţe record cu un rating mediu de 10,4 puncte şi o cotă de piață impresionantă de 25%, în creştere faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut cu 1,6 pp şi mai mare decât principalul competitor cu 75%. Postul a avut un rating mediu la nivel naţional de 9,7 puncte de rating şi 19,7% share. De asemenea, tot în prime time, la nivelul publicului din mediul urban, PRO TV se situează pe primul loc, înregistrând 9,3 puncte de rating şi 18,7% share.

image

După o vară încărcată în care au pregătit intens grila de toamnă, Protv vine cu o ofertă proaspătă şi plină de noutăţi, chiar şi pentru producţiile deja consacrate.
“Vocea României”, adevărata competiţie a vocilor, va răsuna în cel mai spectaculos decor creat vreodată în România. Noua echipă de producţie a emisiunii, împreună cu echipa de antrenori alcătuită din Loredana, Smiley, Marius Moga si noul antrenor, Tudor Chirilă, sunt pregătiţi să treacă la un nou nivel al entertainmentului şi să pornească în căutarea următoarei Voci a României. Emisiunea va fi difuzată începând cu data de 19 septembrie.

O a doua mare producţie cu care PRO TV a obţinut rezultate record în fiecare sezon, este MasterChef. Din toamnă, cel mai tare cooking show din România ne pune la masă cu trei Chefi noi, profesionişti care se bucură de o bogată experienţă în domeniu: Patrizia Paglieri, Florin Scripcă (FOA) şi Adrian Hădean. Din 15 septembrie, MasterChef pregăteşte o porţie dublă de gastronomie, emisiunea fiind difuzată de două ori pe saptamână.

După 5 sezoane cu audienţe record, Las Fierbinţi, cel mai urmărit serial de comedie al ultimilor zece ani din România, revine cu un nou sezon, din 2 octombrie. Telespectatorii vor avea la dispoziţie de două ori mai mult umor, întrucât şi serialul revine cu două episoade, difuzate săptămânal.

Emisiunea La Măruţă se mută din septembrie într-un nou platou, mai aproape de pulsul lumii mondene. Cătălin Măruţă şi noul lui platou sunt kilometrul zero în lumea mondenă românească. Emisiunea a revenit pe micile ecrane începând cu 1 septembrie.
“Românii au talent”, cel mai iubit show al românilor care scoate la lumină talentul autentic, a început înscrierile pentru un nou sezon plin de neprevăzut şi originalitate. Preselecţiile pentru sezonul 5, ce va fi difuzat în primăvara 2015, au loc în această toamnă în mai multe oraşe din ţară.

PRO TV pregăteşte cel mai ambiţios proiect al toamnei, Extreme Makeover – Home Edition, ce va fi difuzat în fiecare miercuri în prime time, începând cu luna octombrie. Vom aduce în faţă poveşti pline de emoţie ale unor familii care nu şi-ar putea permite să spere la o viaţă mai bună, care vor avea surpriza de a-şi vedea casele transformate într-un cămin de vis.

Şi toamna aceasta fotbalul va rămâne rege la PRO TV. Europa League, competiţia care a adus românilor cele mai mari satisfacţii, împreună cu meciurile din Cupa României fac parte din grila de programe de toamnă
a televiziunii.
Toamna aceasta, filmul PRO va aduce, in fiecare duminică, o premieră în casele românilor, precum Avatar (2009), Escape Plan (2013), RED 2 (2013), Riddick (2013) sau Legendele lui Hercule (2014).

“PRO TV este liderul televiziunilor din România, precum şi cel mai puternic şi de încredere brand media. Aceasta este o realitate, dar şi o misiune. Este misiunea echipei noastre de a menţine şi de a îmbunătăţi această poziţie. Ne respectăm valorile, suntem independenţi din punct de vedere politic, imparţiali şi oneşti, oferim programe de cea mai mare calitate, credem în libertate, suntem mereu în plin proces de inovare şi avem iniţiativa şi atitudinea necesară în tot ceea ce facem. Hai să continuăm să scriem istoria televiziunii din România împreună!”, declară Aleksandras Cesnavicius, CEO PRO TV.

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.