Cum sa iti deschizi o florarie online? Pasi de urmat

florarie online

O florarie online o afacere la moda si la noi in tara. Florile se daruiesc cu foarte multe ocazii, esti inconjurat mereu de mirosuri placute si de flori pe care le poti pune in valoare in aranjamente unice, ai mereu ceva de invatat din aceasta afacere.

Cum iti deschizi o florarie online? E simplu. Intai iti pui la punct un plan de afaceri. Planul de afaceri te va ajuta sa ai de la inceput o viziune despre mersul afacerii, despre profitabilitate, stii la ce sa te astepti, stii in ce sa investesti si cat sa investesti pentru a ajunge la succesul dorit. Planurile de afaceri pentru florariile online, cum e de exemplu Floraria de Vis, nu trebuie sa fie foarte complicate, e bine sa fie facute de firme cu experienta, de oameni care stiu foarte bine cum se poate defini o astfel de afacere.

Dupa ce ai planul de afaceri obtii toate actele necesare si iti inregistrezi firma, ii dai o identitate economica. E un proces destul de laborios si greoi, va dura ceva timp, ai de alergat cu actele pe la toate institutiile care iti dau avize. Poti sa alegi sa delegi o firma, un specialist care sa se ocupe de toate, e mult mai usor de trecut de aceasta perioada daca ai pe cineva alaturi care stie exact unde sa mearga si ce sa faca.

Urmatoarea etapa ar fi definirea unui plan de marketing, trebuie sa stii cum ai vrea sa intri pe piata, ce vrei sa obtii, cum sa vinzi mai bine florile si cui. Publicul tinta trebuie definit si el, te gandesti cine vor fi cumparatorii tai, cine va comanda de la tine, cand va comanda cineva. Iti creezi si un brand puternic si usor de tinut minte-poti lua exemplu de la Floraria de Vis, brandul e simplu, e usor de tinut minte, il gasesti rapid in online.

Brandul inseamna si existenta unui slogan, unui logo, unei identitati vizuale puternice. Dupa ce le ai pe toate te gandesti si la definirea prezentei online. Iti construiesti un site alaturi de o firma specializata, il optimizezi, stabilesti metodele de plata online, implementezi module specifice si astepti sa fie online.

Cand e si online il promovezi, investesti in publicitate, advertoriale, il optimizezi tot cu ajutorul specialistilor ca sa ajunga in cel mai scurt timp in topul rezultatelor returnate de motoarele de cautare. Floraria online mai are nevoie si de un PR bun, asa ca vei avea grija sa comunici cat mai bine toate mesajele, sa ai comunicate de presa date mereu, sa ai evenimente la care esti partener. Conteaza sa te implici in gasirea unor clienti care sa fie dispusi sa comande mereu de la tine si sa devina fideli.

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.