„Tanti Florica” si un nou sezon „Serviciul Roman de comedie” – debut in forta

„Tanti Florica” a fost senzatia serii de miercuri, cind telespectatorii ProTv au primit-o cu bratele deschise in casele lor. Si agentii SRC au pasit cu dreptul in noul sezon.

„Râsul te eliberează”, de asta au fost convinşi şi telespectatorii ProTv care nu şi-au dezlipit ochii de micile ecrane cât timp au fost difuzate producţiile „Serviciul Român de Comedie” şi „Tanti Florica”.
Românii au fost foarte curioşi să intre în casa lui Tanti Florica şi să-i cunoască familia. Florin Călinescu, savuros în rolul unei văduve care şi-a crescut singură cei cinci copii, a ţinut cu ochii pe micile ecrane, în minutul de aur, 22.05, aproape 1.500.000 de telespectatori de la nivelul întregii ţări. Tanti Florica s-a aşezat confortabil pe primul loc în topul audienţelor, conducând detaşat toate celelalte programe, atât pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, cât şi pe publicul din mediul urban.
Astfel, în intervalul 21.30 – 22.22, atunci când Florica şi-a făcut intrarea în casele telespectatorilor, ProTv a obţinut, în medie, pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, 7,2 puncte de rating şi 15,7 procente din cota de piaţă, în timp ce Antena 1, clasată pe locul al II-lea, înregistra 5,6 puncte de rating şi 12,1% din cota de piaţă.
Supremaţia a fost deţinută tot de postul din Pache Protopopescu şi pe publicul din mediul urban, unde a înregistrat, în medie, un rating de 6,5 puncte şi o cotă de piaţă de 13 procente, spre deosebire de Antena 1, clasată şi de această dată pe locul al II-lea, cu 4,9 puncte de rating şi un share de 9,9 procente.

Si “Serviciul Roman de Comedie” a pasit miercuri seara cu dreptul in noul sezon de la Pro Tv. Supereroii comediei, adusi de Toni Grecu in noul sediu al Serviciului, Comedy Plaza, au fost pe placul romanilor. Editia SRC din 3 octombrie a fost lider absolut de audienta pe toate categoriile de public, astfel ca aproape 2,5 milioane de romani erau cu ochii pe Toni Grecu & co in minutul de maxima audienta, 20.56. La nivelul publicului sau tinta, Pro Tv a inregistrat un varf de audienta de 10,9 puncte de rating si 23,8 % cota de piata, mai mult decat triplu fata de Antena 1, care inregistra numai 3,5 puncte de rating si 7,6 % cota de piata in acelasi minut (21.25).
In intreg intervalul de difuzare (20.30-21.30), SRC a fost lider detasat de audienta, astfel ca pe publicul comercial din mediul urban cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani Pro Tv s-a clasat primul cu o medie de 7,6 puncte de rating si 17,4 % cota de piata, in vreme ce Antena 1 obtinea 5 puncte de rating si 11,4 procente din cota de piata. Si publicul din mediul urban a ales sa urmareasca tot SRC, astfel incat Pro Tv a fost imbatabil cu o medie de 7,5 puncte de rating si 15,1 % cota de piata, fata de Antena 1 care avea in acelasi interval doar 4,7 puncte de rating si 9,5 % cota de piata. Pro Tv a condus clasamentul audientelor si la nivelul intregii tari cu o medie de 7,3 puncte de rating si 14,5 % cota de piata, in vreme ce Antena 1 s-a clasat a treia, dupa Kanal D, cu 5,1 puncte de rating si 10,1 procente din cota de piata.

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.