• Peste un milion de romani au inceput Craciunul in fata televizorului la „Pariu cu viata”
Imbracat in hainele lui Mos Craciun si aflat pentru prima data in aceasta postura, actorul Marin Moraru (Silviu Craciun) a reusit sa le aduca daruri multe telespectatorilor fideli care au stat in fata micului ecran si au urmarit ultimele aventuri ale tinerilor din LaLa Band.
Dorinta Ioanei (Alina Eremia) de a-l vedea de sarbatori pe Andrei (Dorian Popa) sanatos le-a adus pe toate personajele din „Pariu cu viata” pe micul ecran in posturi total diferite. Peste un milion de romani au fost pe Pro Tv in seara de Ajun cand era difuzat episodul special al serialului „Pariu cu viata”. La nivelul publicului din intreaga tara, Pro Tv a fost lider de audienta si a inregistrat 5,2 puncte de rating si o cota de piata de 13%, urmat de Antena 1 si Prima TV. In minutul de aur, la nivelul intregii populatii, la 20.30, cand incepea „Pariu cu viata” 1.300.000 de romani aveau televizorul deschis pe Pro Tv.
Aventurile tinerilor din LaLa Band in lumea paralela din imaginatia Ioanei (Alina Eremia) au reusit sa convinga si publicul comercial din mediul urban sa ii urmareasca pe cei 20 de tineri talentati in seara de Ajun astfel, in intervalul 20.30-23.10, Pro Tv a fost lider de audienta cu 4,7 puncte de rating si o cota de piata de 14,5%.
Tinerii cu varste cuprinse intre 13 si 17 ani au trait in fiecare clipa emotiile revederii cu vedetele preferate si au ales in Ajunul Craciunului sa urmareasca, la Pro Tv, serialul „Pariu cu viata”, care a inregistat, pe acest segment de public, o cota de piata de 35,2 % si 8,9 puncte de rating.
In minutul de aur, la 23.08, cand Andrei (Dorian Popa) isi revine pe patul de spital, in randul tinerilor cu varste cuprinse intre 13 si 17 ani, Pro Tv a avut o cota de piata de 49,6 si rating de 12,6 puncte, in timp ce Antena 1 a inregistrat doar 1,3 puncte de rating si 5 % cota de piata.
Printre telespectatorii care au ales, in seara de Ajun, sa urmareasca serialul „Pariu cu viata” s-au numarat si membrii trupei LaLa Band. „Am avut atat de multe emotii. La filmari ne-am simtit foarte bine si am vrut ca asta sa se vada si acasa. Episodul a fost unul plin de trairi, am ras, am plans si am cantat”, spune Alina Eremia. ”Eu am asteptat cu nerabdare difuzarea acestui episod, pentru ca toata lumea ma intreaba ce s-a intamplat cu Andrei, daca a supravietuit. Sunt convins ca acest Andrei, din lumea paralela, le-a placut la fel de mult celor de acasa. Mie mi-a facut o mare placere sa-l joc si sa ma intalnesc cu Mos Craciun la filmare”, marturiseste Dorian Popa.
Dupa difuzarea episodului special de Craciun actorii din „Pariu cu viata” au intrat intr-o scurta vacanta si se bucura de Sarbatorile petrecute alaturi de cei dragi.
Adela Popescu si Radu Valcan, primul revelion in casa noua
Adela Popescu si Radu Valcan sarbatoresc primul Revelion in casa noua, Diana Dumitrescu va
trece in Noul An departe de casa, alaturi de sotul ei, Ducu, Alina Eremia si Dorian Popa, alaturi de intreaga trupa „LaLa Band”, vor urca in ultima noapte din acest an pe scena in Piata Revolutiei la Revelionul organizat de Pro Fm si Pro Tv, Live Revolution.
Din februarie 2012, „Pariu cu viata” se intoarce la Pro Tv cu un nou sezon, plin de intamplari neprevazute, multa muzica, piese in prima auditie si personaje noi.
Dupa ce au petrecut Seara de Ajun alaturi de tinerii din LaLa Band, telespectatorii au preferat sa petreaca si ziua de Craciun impreuna cu ProTv.
ProTv a fost lider de audienta de Craciun, atit la nivelul intregii zile, cit si in prime-time, dar si la nivelul tuturor programelor difuzate pe 25 decembrie.
Astfel, audienta medie a intregii zile de Craciun, inregistrata de ProTv pe publicul comercial din mediul urman cu virste cuprinse prin 18-49 de ani a fost de 3,9 puncte de rating si 17,5% cota de piata, in timp ce audienta medie inregistrata de Antena 1 in ziua de Craciun a fost de doar 2,6 puncte de rating si 11,8% cota de piata.
ProTv a fost lider pe parcursul intregii zile si pe intreg publicul din mediul urban, cind a obtinut o audienta medie de 3,4 puncte de rating si 12,9% cota de piata, in timp ce Antena 1 inregistra doar 2,8 puncte de rating si 10,6% cota de piata.
Suprematia in prime-time a fost detinuta tot de ProTv cind, Stirile ProTv si cele doua filme difuzate in seara de Craciun au facut deliciul publicului. Audienta medie inregistrata de ProTv in prime-time a fost pe publicul comercial din mediul urban de 7,7 puncte de rating si 22,2% cota de piata, in timp ce Antena 1 obtinea doar 4,5 puncte de rating si 12,9% cota de piata. Si pe intreg publicul din mediul urban, audienta medie obtinuta in prime-time de postul din Pache Protopopescu a fost de 7,5 puncte de rating si 17,4% cota de piata, in timp ce Antena 1 inregistra doar 5,3 puncte de rating si 12,1% cota de piata.
Stirile ProTv de la ora 19.00 au fost urmarite la nivelul intregii populatii a tarii de peste doua milioane de telespectatori, audienta medie a programului fiind de 10,2 puncte de rating si 22,0% cota de piata, aproape dublu fata de Antena 1, care inregistra doar 5,7 puncte de rating si 12,2% cota de piata, situindu-se abia pe pozitia a treia.
„Eroi de sacrificiu” a fost urmarit in medie de aproape 1.800.000 de telespectatori din intreaga Romanie, in timp ce, pe publicul comercial din mediul urban cu virste cuprinse intre 18.49 de ani, filmul inregistra 8,7 puncte de rating si 24,3% cota de piata, iar Antena 1 doar 6,0 puncte de rating si 16,6% cota de piata. Si pe publicul din mediul urban, filmul difuzat de ProTv intre 20.31 si 22.33 s-a situat in topul preferintelor telespectatorilor cu 8,1 puncte de rating si 18,4% cota de piata, in timp de Antena 1 inregistra 6,2 puncte de rating si 14,0% cota de piata.
Si „Strania poveste a lui Benjamin Button” a fost lider de audienta pe publicul comercial din mediul urban cu 5,3 puncte de rating si 24,5% cota de piata, urmat de TVR si abia apoi de Antena 1 cu 2,0 puncte de rating si 9,1% cota de piata. Clamasentul se pastreaza si pe intreg publicul din mediul urban, cind ProTv inregistra 3,8 puncte de rating si 15,8% cota de piata, iar Antena 1 se situa dupa TVR cu 1,8 puncte de rating si 7,3% cota de piata.
Mos Maruta a fost preferatul publicului in intervalul orar 17.42-18.57, cind a pregatit o editie speciala „Happy Hour”, cu care s-a situat in fruntea clasamentului cu 6,2 puncte de rating si 19,0% cota de piata pe publicul comercial din mediul urban cu virste cuprinse intre 18-49 de ani, surclasind la mare distanta Antena 1, care s-a aflat abia pe pozitia a patra dupa TVR si Prima, cu o audienta de 3 ori mai mica decit cea a ProTv, de 2,1 puncte de rating si 6,5% cota de piata. Si la nivelul intregii populatii a Romaniei, Happy Hour s-a situat pe primul loc cu 6,8 puncte de rating si 15,6% cota de piata, iar Antena 1 doar pe locul al treilea cu 3,6 puncte de rating si 8,3% cota de piata.
Si cele doua filme pentru copii, Madagascar 2 si Busola de Aur au fost preferatele publicului, obtinind audiente aproape duble fata de urmatoarea clasata, Antena 1.
Petrecerea continua astazi, luni, 26 decembrie la ProTv, cind la Vocea României se va da bătălia finală. Loredana, Smiley, Horia Brenciu şi Marius Moga se prezintă cu cei patru concurenţi rămaşi în competiţie, patru voci care merită distincţia Vocea României şi marele premiu de 100.000 de euro. În ultima ediţie a show-ului de la ProTv, cei patru concurenţi vor cânta în duet cu antrenorii lor, dar pregătesc şi alte momente surpriză care să-i convingă pe telespectatori că merită marele premiu. La finalul acestei seri „Vocea Romaniei” va fi cunoscuta de toata tara.