„România, te iubesc!”, cea mai urmărită ediţie de la lansare. Peste 3.000.000 de telespectatori au mers pe „Drumul ţigărilor”

• Duminică, 28 octombrie, atunci când ProTv a condus detaşat în topul audienţelor întreaga zi

Duminică, 28 octombrie, telespectatorii au demonstrat încă o dată că sunt Pro, iar pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani România, te iubesc! a stabilit un nou record de audienţă, Ştirile ProTv de la ora 19.00 au avut cea mai urmărită ediţie de la 1 Decembrie 2003 incoace, iar filmul de acţiune Columbiana, cel care a şi îngenuncheat emisiunea X Factor, difuzată de Antena 1, a fost al II-lea cel mai urmărit film din acest an. Astfel, la nivelul întregii zile, ProTv a înregistrat, în medie, pe publicul comercial din mediul urban 5,2 puncte de rating şi 20,3% cotă de piaţă, iar pe publicul din mediul urban 4,5 puncte de rating şi 16,1 procente din cota de piaţă.

 România, te iubesc!, un nou record de audienţă

Emisiunea de anchete jurnalistice România, te iubesc! a stabilit duminică, 28 octombrie, un nou record de audienţă pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani. În minutul de aur al emisiunii, 18.56, peste 3.000.000 de telespectatori erau cu ochii pe România, te iubesc!, iar pe publicul comercial ProTv înregistra un rating de 15,5 puncte şi mai bine de o treime din cota de piaţă, 35,6%.

Între 17.59 şi 18.58, atunci când a fost difuzată emisiunea, ProTv a înregistrat pe publicul sau tinta, în medie, 10,8 puncte de rating şi 25,8% cotă de piaţă, de aproape trei ori mai mult decât Antena 1, care obţinea un rating de doar 3,9 puncte şi 9,3 procente din cota de piaţă.

Şi pe publicul din mediul urban ProTv a înregistrat, în medie, 8,9 puncte de rating şi 19% din cota de piaţă, de două ori mai mult decât Antena 1, clasată şi de această dată pe locul al II-lea, cu 4,1 puncte de rating şi 8,8 procente din cota de piaţă.

Rareş Năstase este foarte încântat de faptul că românii au mers alături de el pe Drumul ţigărilor. „Acest gen de anchetă care îmbină investigaţia cu filmările în viteză, în tensiune şi suspans, este pe sufletul meu. Subiectul a presupus de la alergătură la muncă deloc uşoară şi documentare. Cu atât mai mult mă bucur că românii au urmărit această ediţie şi au apreciat reportajul. Am filmat cu oameni din poliţie cu adevărat profesionişti, lucrători sub acoperire, care prin natura meseriei sunt discreţi. Am avut acces la probe spectaculoase – interceptări telefonice şi filmări din fieful contrabandiştilor. Am înţeles cum funcţionează filierele, cât de corupt este sistemul şi cât de extins este fenomenul traficului cu ţigări”, a dezvăluit  corespondentul Ştirilor ProTv, Rareş Năstase.

Ştirile ProTv, cea mai urmărită ediţie din 1 Decembrie 2003 incoace la nivelul publicului comercial

Duminică, 28 octombrie, Ştirile ProTv au avut cea mai urmărită ediţie din 1 Decembrie 2003 incoace, la nivelul publicului comercial. În intervalul 18.58 – 19.49, atunci când a fost difuzată producţia, ProTv înregistra, în medie, pe publicul sau tinta, nu mai puţin de 15,5 puncte de rating şi 32,9% cotă de piaţă, de mai bine de trei ori faţă de Antena 1, care avea un rating de doar 4,5 puncte şi o cotă de piaţă de 9,5 procente.

Şi pe publicul din mediul urban ProTv şi-a spulberat competitorii, înregistrând, în medie, 14,1 puncte de rating şi 27,1% din cota de piaţă, de trei ori mai mult faţă de Antena 1, clasată şi de această dată pe locul al II-lea, cu un rating de doar 4,7 puncte şi 9 procente din cota de piaţă.

În minutul de aur al producţiei, 19.27, aproape 4.000.000 de români erau cu ochii pe ProTv.

Columbiana a anihilat X Factor

Antenei 1 i-a lipsit cu desăvârşire factorul X, iar Columbiana, filmul de acţiune difuzat de ProTv în intervalul 20:31 – 22.39, a fost nu doar lider de audienţă, ci şi al II-lea cel mai urmărit film al anului, pe publicul din mediul urban.

Astfel, pe publicul comercial ProTv a fost lider de audienţă, cu un rating mediu de 13,7 puncte şi 27,8% din cota de piaţă. În tot acest timp, Antena 1, clasată pe locul al II-lea, obţinea de aproape două ori mai puţin, respectiv 7,5 puncte de rating şi 15,2% cotă de piaţă.

Columbiana a fost campioană şi pe publicul din mediul urban, unde a înregistrat un rating mediu de 11,1 puncte şi 21% cotă de piaţă, spre deosebire de Antena 1, care a obţinut 6,4 puncte de rating şi 12,1% cotă de piaţă.

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.