România, te iubesc! a încheiat un nou sezon de zece

Emisiunea de anchete jurnalistice România, te iubesc! a încheiat ieri cel de-al zecelea sezon. Ediţie de ediţie, în timpul celor 17 săptămâni în care a fost difuzată emisiunea, telespectatorii au confirmat că apreciază reportajele realizate de corespondenţii de calibru ai Ştirilor ProTv, iar la nivelul publicului comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, emisiunea România, te iubesc! a obţinut un leadership de 94%.

image

De-a lungul celui de-al zecelea sezon, emisiunea România, te iubesc! a înregistrat la nivelul publicului comercial o audienţă medie de 5,7 puncte de rating şi 17,2% cotă de piaţă. Antena 1, clasată pe locul al II-lea, a obţinut în tot acest timp 4 puncte de rating şi 12 procente din cota de piaţă. Şi telespectatorii din mediul urban au spus în cor România, te iubesc!, iar ProTv a înregistrat, în medie, 5,2 puncte de rating şi 13,2% cotă de piaţă.

„Le mulţumim telespectatorilor noştri că ne-au ales în fiecare duminică după-amiază”, spune gazda emisiunii, Cristian Leonte. „A fost o jumătate de an plină de subiecte diverse, complet diferite de la o ediţie la alta. Echipa România, te iubesc! a căutat moştenirea lui Brâncuşi, a mers în pasaje ale istoriei românilor mai puţin cunoscute, a stârnit reacţii puternice cu anchete concentrate pe devalizarea companiilor statului sau a bugetelor primăriilor şi spitalelor, a atras atenţia asupra alimentelor trucate. Deja noi subiecte sunt pe masa de lucru sau chiar se filmează, deci urmează o vară ocupată pentru corespondenţii noştri”, a mai declarat prezentatorul.

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.