PRO TV a fost lider de audienta si in 2011

PRO TV incheie 2011 asa cum si-a obisnuit telespectatorii an de an, in pozitia de lider absolut de audienta, fie ca e vorba de stiri, emisiuni de divertisment, filme sau sport. Cifrele de audienta pe anul 2011 plaseaza PRO TV in fruntea clasamentului audientelor, atat la nivelul intregii zile, cat si pe toate segmentele orare, inclusiv prime-time.

Si in 2011 PRO TV a fost lider incontestabil de audienta la toate capitolele, inregistrand la nivelul intregii zile o audienta medie de 2,8 puncte de rating si 18,2 % cota de piata pe publicul comercial din mediul urban cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani, in vreme ce Antena 1 a obtinut o medie de 1,9 puncte de rating si 12 procente din cota de piata. Si pe publicul din mediul urban PRO TV a fost lider la nivelul zilei cu o medie de 2,9 puncte de rating si 15 % cota de piata, fata de Antena 1 care a adunat 2,1 puncte de rating si 11 % cota de piata. Clasamentul ramane neschimbat si in ceea ce priveste prime-time-ul, intervalul cel mai audiat cuprins intre 19.00-23.00, cand PRO TV obtine la nivelul publicului comercial 6,8 puncte de rating si 21,5 % cota de piata, aproape dublu fata de Antena 1 care obtine 3,9 puncte de rating si 12,4 procente din cota de piata. Si pe publicul din mediul urban PRO TV isi mentine suprematia in prime-time cu o medie pe 2011 de 6,7 puncte de rating si 16,9 % cota de piata, in timp ce Antena 1 obtine 4,3 puncte de rating si 10,8 % cota de piata.

Cand vine vorba de stiri, telespectatorii au ales Stirile PRO TV si in 2011. Stirile PRO TV de la ora 19.00 prezentate de Andreea Esca, iar in week-end de Oana Andoni, au condus detasat in 99,7% dintre editiile difuzate in perioada 1 ianuarie – 29 decembrie 2011. Astfel, in acest interval Stirile Pro Tv de la ora 19.00 au condus topul audientelor cu o medie pe publicul din mediul urban de 8,3 puncte de rating si 23,6 % cota de piata, aproape dublu fata de Antena 1 care obtinea 4,7 puncte de rating si 13,3 % cota de piata. Si pe publicul comercial din mediul urban cu varste curpinse intre 18 si 49 de ani Stirile PRO TV de la ora 19.00 au ocupat pozitia fruntasa cu o medie de 7,2 puncte de rating si 27,2 % cota de piata, mai mult decat dublu fata de Antena 1 cu 3,2 puncte de rating si 12,3 procente din cota de piata.
In 2011 telespectatorii si-au inceput diminetile tot cu Stirile PRO TV, editiile de la ora 7.00 prezentate de Andreea Liptak si Mihai Dedu, iar in week-end de Iulia Vintur fiind lider de audienta cu absolut fiecare editie in parte, fara nici o exceptie. Stirile PRO TV de la ora 7.00 au inregistrat in 2011 o medie, pe publicul comercial, de 2,9 puncte de rating si 27,6 % cota de piata, in timp ce Antena 1 a obtinut 1,6 puncte de rating si 14,7 % cota de piata. PRO TV detine suprematia si la nivelul publicului din mediul urban cu o medie de 3,6 puncte de rating si 27,8 procente din cota de piata, de doua ori mai mult decat Antena 1 cu 1,8 puncte de rating si 13,5 % cota de piata.
Stirile PRO TV de la ora 13.00 prezentate de Daniel Nitoiu au condus detasat in 2011, astfel ca pe publicul comercial au obtinut o medie de 2,1 puncte de rating si 17,6 % cota de piata, in timp ce Antena 1 a adunat 1,4 puncte de rating si 12,2 % cota de piata. Diferenta se pastreaza si pe publicul din mediul urban, unde Pro Tv obtine o medie de 2,6 puncte de rating si 16,1 % cota de piata, iar Antena 1 o medie de 1,9 puncte de rating si 11,7 procente din cota de piata.
Iar Stirile PRO TV de la ora 17.00, prezentate de Monica Dascalu au condus detasat in 98 % din editiile acestui an. La nivelul publicului din mediul urban PRO TV a ocupat prima pozitie cu o audienta medie de 5,1 puncte de rating si 21,2 % cota de piata, fata de Antena 1 care obtinea 3,3 puncte de rating si 13,6 % cota de piata. Si pe publicul comercial raportul se pastreaza, cu PRO TV in pozitia fruntasa cu o medie de 3,6 puncte de rating si 21,2 % cota de piata, urmat de Antena 1 cu 2,2 puncte de rating si 13 procente din cota de piata.
Tot prima optiune a publicului au fost si Stirile noptii prezentate de Amalia Enache si Cristian Leonte, care au inregistrat in 2011, la nivelul publicului comercial, o audienta medie de 4,4 puncte de rating si 16,1 % cota de piata, in timp ce Antena 1 a obtinut de aproape doua ori mai putin, respectiv 2,6 puncte de rating si 9,5 % cota de piata. Stirile noptii au fost la fel de urmarite si la nivelul publicului din mediul urban, PRO TV obtinand o medie de 3,7 puncte de rating si 12 procente din cota de piata, iar Antena 1 2,8 puncte de rating si 9,4 % cota de piata.
La fel de urmarite au fost si Stirile PRO TV din sport prezentate de Raluca Arvat, Corina Caragea sau Vadim Vajeu. In 2011 acestea au plasat PRO TV pe primul loc in topul audientelor cu o medie pe publicul comercial de 6,1 puncte de rating si 20.9% cota de piata, aproape de trei ori mai mult fata de Antena 1 care s-a clasat pe locul al treilea, dupa Prima Tv, cu doar 2,4 puncte de rating si 8,4 % cota de piata. Si la nivelul publicului din mediul urban, Stirile PRO TV din sport si-au mentinut pozitia de lider cu o audienta medie pe 2011 de 6,5 puncte de rating si 16,9 % cota de piata, in vreme ce Antena 1 s-a clasat a treia, dupa Prima Tv, cu numai 3 puncte de rating si 7,8 % cota de piata.

Reportajele si anchetele originale realizate de echipa emisiunii “Romania, te iubesc!” i-au tinut pe romani in fata televizoarelor si in 2011. Astfel, emisiunea prezentata de Cristian Leonte a inregistrat la nivelul publicul comercial din mediul urban cu varste cuprinse intre 18-49 de ani o audienta medie de 4,9 puncte de rating si 17,1% cota de piata, PRO TV clasandu-se astfel pe primul loc, inaintea Antenei 1 care a ocupat pozitia a treia, dupa Prima TV, cu 2,1 puncte de rating si 7,2% cota de piata. “Romania, te iubesc!” a fost lider si la nivelul publicului din mediul urban cu o medie de 5 puncte de rating si 13,5 % cota de piata, aproape dublu fata de Antena 1, care s-a clasat a treia cu 2,7 puncte de rating si 7,2 procente din cota de piata.

PRO TV a fost favoritul romanilor si in ceea ce priveste divertsimentul, fie ca e vorba de show-uri precum “Romanii au talent” sau “Vocea Romaniei”, fie ca e vorba de umor marca “Serviciul Roman de Comedie” sau de Catalin Maruta si “Happy Hour” si serialul  “Pariu cu viata”.

 

Vezi aici cifrele de audienta ale Pro TV

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.