Ela Prodan a ajuns intr-un safari prin desert in Qatar

Actrita din show-ul “Land of Jokes” de la Pro Tv a avut parte in plina iarna de o excursie la multe grade Celsius: Ela Prodan si sotul ei au petrecut cateva zile exotice in Qatar, unde s-au  bucurat de un safari prin desert, reintalniri cu prietenii si multe vizite la puncte turistice spectaculoase.

Cum 14 februarie, Dragobetele si 1 Martie au picat in cursul saptamanii, iar noi nu am avut timp sa le sarbatorim, sotul meu mi-a facut o surpriza: un week-end inedit, o escapada spre o destinatie mai putin cautata de turisti, Qatar”.

De departe, cea mai incitanta experienta a fost un safari in desert:

Am inceput in forta cu safari in desert. A fost o mini-excursie interesanta si plina de adrenalina. De pe dunele de nisip foarte inalte si foarte abrupte, pe care am urcat foarte greu cu masina, am  admirat  marea in toata splendoarea-i. Seara ne-am grabit spre gradina zoologica, unde am admirat animalutele dragalase si destul de prietenoase”.

Nu au fost neglijate insa nici atractiile turistice din Doha, unde Ela si sotul sau au stat la niste prieteni stabiliti acolo. “O mare curiozitate de-a mea era Muzeul de Arta Islamica, asa ca am fost extrem de nerabdatoare sa ajungem acolo. Am vazut obiecte de uz casnic, piese de vestimentatie superbe, tesaturi, bijuterii, armuri, toate datate din secolele XII – XIV, din Asia Centrala, Turcia, Africa, India.”

La fel de interesanta i s-a parut Elei si piata publica Souq Waqif, plina de comercianti cu maruntisuri, animale, haine, dulciuri, si restaurante cu specific arabesc, unde deliciul suprem s-a dovedit a fi supa de linte, preferata Elei.

In zona Qataria, renumita pentru constructiile noi, dar in stil vechi islamic, am admirat cladiri somptuoase din prelungirea insulei, complexuri rezidentiale care iti taie rasuflarea, cu vedere la mare si cu iahturi superbe parcate in fata scarii, la propriu vorbind. M-am intors incarcata de suveniruri pentru cei dragi, dar si cu o parere foarte buna despre acest loc. Este o tara foarte curata si foarte ingrijita, cu strazi si cladiri impecabile, cu o cultura pe care merita sa o descoperi si, desi are parte de temperaturi neprietenoase, o vizita acolo se poate dovedi a fi o alegere inspirata”, a incheiat Ela.