Ce înţelegem din Lucian Mândruţă?

Pe 16 decembrie anul trecut, Anchetatorul Monden publica o ştire, conform căreia “prezentatorul Observatorului de la ora 19.00 al Antenei 1, Lucian Mândruţă, a declarat în timpul emisiunii «Acces Direct» că vor apărea în presă fotografii urâte cu el”, scrie Florin Budescu pe Stareapresei.ro

Ironia face că informaţia a apărut în emisiunea lui Mădălin Ionescu, tipul pe care l-am admirat ani în şir, pentru emisiunea sa extrem de bună de pe Naţional TV, şi care de mai mult timp a decis să se rebranduiască dramatic şi să facă un cu totul alt lucru cu cariera sa media.

Iniţial, din cauza modului în care apăruse în mass-media această informaţie, pe blogul jurnalistului de la GSP Andrei Craitoiu,  editorul Anchetatorului Monden a decis să nu publice informaţia, pentru că ea conţinea date de identificare ciudate, care cumva nu se închideau. Încă nu ştim nici astăzi exact de ce anume.

Totuşi, pentru că informaţia fusese iniţial publicată sumar pe website, chiar dacă ulterior a fost retrasă, ea a fost indexată de Google şi vizitele au început să curgă către o pagină goală, având doar titlu.

Sute. Peste şapte sute de vizitatori unici. După câteva ore, editorul website-ului a descoperit fenomenul şi a decis să publice un articol cu un titlu echilibrat si sugestiv: “Lucian Mândruţă, fotografii compromiţătoare sau campanie publicitară?”.

Vizitele au continuat să curgă într-un ritm ridicat. Aşa cum se observă în Google Trends, spre finalul anului 2009, după ce chiar Lucian anunţase că va fi subiectul unei dezvăluiri de presă privind presupusa lui infidelitate conjugală, trendul cotei căutărilor “Lucian Mandruta” a crescut spectaculos, de la zero la aproape 300 de puncte. Cât de relativă este noţiunea de presă de succes pe Internet! Şi vom vedea în continuare mai jos anume cât.

Citeste totul aici

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.