B1 TV devansează, pentru a doua zi consecutiv, Realitatea TV şi România TV

B1 TV a învins, aseară, pentru a doua zi consecutiv, postul Realitatea TV, în intervalul de maximă audiență pentru posturile de știri, Prime Time News.

Astfel, în intervalul orar 19.00 – 24.00, emisiunile “Aktualitatea B1″ cu Andrei Bădin, “Sub semnul întrebării” cu Robert Turcescu, “Ultimul cuvânt” cu Nelu Barbu si Ion Cristoiu și “Lumea lui Banciu” au înregistrat o medie de audiență 3.1% market share, devansând posturile Realitatea TV (2.3% market share) și România TV (1.5% cotă de piață). În ziua precedentă, B1 TV a înregistrat pe același interval orar un share mediu de 2.3%, iar Realitatea TV 2.2% și România TV 1.8%.
Tot aseară, televiziunea de știri B1 s-a clasat pe poziția a doua în intervalul orar 19.00-23.00 (prime time clasic), cu o cotă medie de piață de 2.8%, la diferență considerabilă față de Realitatea TV – 2.3% și România TV – 1.5%.

“Sub semnul întrebării” (20.00 – 22.00) cu Robert Turcescu, “Ultimul cuvânt” (22.00 – 23.00) cu Nelu Barbu și Ion Cristoiu și “Lumea lui Banciu” (23.00 – 24.00) s-au situat pe locul al doilea pe intervalele lor de difuzare.

Producția moderată de Robert Turcescu a obținut un share mediu de 3.2%, iar pe același interval Realitatea TV a înregistrat o audiență de 2.1% și România TV 1.3%.
“Ultimul cuvânt” a acumulat o audiență medie de 3.1%, comparativ cu Realitatea TV, care a obținut pe intervalul orar 22.00-22.53 o medie de 2.4%, iar România TV 2.3%.
“Lumea lui Banciu” s-a detașat net față de posturile concurente pe intervalul orar 23.00-23.54 și a realizat o cotă medie de piață de 5.1%, dublă față de cât a obținut Realitatea TV (2.5%) și aproape triplă decât audiența României TV (1.8%).

Tot aseară, pe un interval mai mic, e adevărat, Robert Turcescu a fost lider pe nișa televiziunilor de știri, devansând ca audiență începutul emisiunii lui Mihai Gâdea de la Antena 3. Astfel, între orele 21:29 și 21:36, emisiunea lui Robert Turcescu a înregistrat o cotă medie de piață de 4.2%, superioară celei obținute de Antena 3 ( 3.5%).

Sursa datelor: Kantar Media; copyright ARMA Data SRL

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.