STEAUA – AVANTUL BARSANA, lider de audienta pe toate targeturile

Meciul din saisprezecimile Cupei Romaniei dintre Steaua – Avantul Barsana difuzat de ProTV intre 20.35 – 22.23, in urma caruia Steaua s-a calificat in optimi, a fost lider absolut de audienta pe toate targeturile. Astfel, in minutul de maxima audienta de la 21.03, in fata micilor ecrane se aflau aproape 2 milioane 700 de romani.

La nivelul publicului comercial din mediul urban cu virste cuprinse intre 18-49 de ani, ProTV a obtinut o audienta medie de 11,3 puncte de rating si 27,3% cota de piata, in timp ce Antena 1 a inregistrat doar 7,0 puncte de rating si 16,8% cota de piata.
La nivelul intregului public  din mediul urban, clasamentul ramine acelasi: ProTV pe locul I cu 11,5 puncte de rating si 23,2% cota de piata, iar pe locul al II-lea Antena 1 cu 9,7 puncte de rating si 19,5% cota de piata.

Meciul a fost lider de audienta si pe intreg publicul din Romania. ProTV  s-a situat pe locul fruntas cu 11,4 puncte de rating si 22,7% cota de piata, in timp ce Antena 1 s-a clasat tot pe locul al doilea cu 8,8 puncte de rating si 17,4% cota de piata.

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.