Sfaturile Florentinei pentru a arata impecabil de sarbatori

florentina oprisSe apropie sarbatorile.  Reuniuni in familie, colinde, cadouri si… multa, multa mancare! Desigur, masa traditionala de Craciun reprezinta o adevarata placere, dar ea satisface numai anumite dorinte, nelasand loc pentru o silueta de invidiat pentru petrecerea de Anul Nou. Florentina Opris de la Prima TV s-a  gandit sa va ajute cu cateva trucuri pentru a supravietui tentatiilor  din aceasta perioada.

1. Inlocuieste dulciurile cu legume si fructe !

Prajituri, cozonaci, torturi… O bomba de calorii! Trebuie sa le inlocuim pe cat posibil cu fructe, crude sau sub forma de sucuri. Si apropo de bauturi, incercati sucul de portocale, ca tot se gasesc peste tot in perioada asta si eliminati, astfel, carbogazoasele, care contin foarte mult zahar si coloranti. Sa nu mai spun de alcool. Stiti cate calorii are un pahar de vin ? 100. Asadar, sa nu exagerati cu vinul.

2. Invata sa iti pacalesti corpul si creierul !

Beti cate un pahar, doua de apa cu 20-30 de minute inainte de masa. Odata asezate la masa, luati imbucaturi mici de mancare si mestecati bine. Nu va grabiti, savurati gusturile. Ii dati astfel timp creierului sa va induca senzatia de satietate (dureaza in jur de 20 de minute).

3. Apuca-te de miscare !

Fa miscare dimineata, cel putin 20 de minute inainte de micul dejun, pentru a consuma din rezerva de grasime. Putem sa facem aceste exercitii impreuna dimineata, in cadrul emisiunii mele, « Sport cu Florentina », de la 8:20, pe Prima TV, de luni pana vineri. Seara, ocupa-te de tonifierea musculaturii, cel putin 15 minute.

4. Gustari benefice intre mese

Consumul de hidrati de carbon cu ardere lenta sustine serotonina. Consumati ca gustare mere cu nuci, pentru a va mentine nivelul zaharului in sange in limite normale.

5. Elibereaza-ti organismul de toxine !Florentina opris1JPG

Din cauza alimentatiei neregulate si bogate in grasimi a meselor de sarbatori, toxinele se acumuleaza in organism. O modalitate simpla de eliminare a toxinelor este sa consumati o supa de legume, in care se toaca 2 legaturi de patrunjel. In felul acesta, « speli » organismul de reziduri. Consumati la masa de pranz doar aceasta supa pana la Anul Nou, fiind o modalitate eficienta de a da jos 2 kg in 6 zile. Patrunjelul contine vitamina A, C, E, B, mangan, fier, fosfor, magneziu, potasiu, iod, sodiu, are un continut mai mare de fier decat spanacul si mai multa vitamina C decat portocalele.

6. Vitamine si minerale: ajutor in arderea grasimilor

Pentru a transforma hrana in energie in loc de grasime, organismul depinde de sute de enzime, care depind, la randul lor, de prezenta vitaminelor si mineralelor. Consuma din abundenta varza, brocoli, grapefruit, fasole, linte.

7. Rasul te ajuta sa slabesti

O portie zdravana de ras este un excelent exercitiu aerob. Pune in miscare muschii abdominali, respiratori, ai spatelui si ai picioarelor, maseaza inima, plamanii si sistemul digestiv.

8. Slabeste in somn

Luati cina cu 2 ore inainte de culcare pentru mai mult timp disponibil arderilor nocturne. O salata din legume cu avocado furnizeaza substante nutritive si grasimi bune care nu se depun pe solduri.

Sper sa tineti cont de aceste sfaturi, care va vor ajuta sa va pastrati tinuta de-a lungul sarbatorilor de iarna si sa fiti pline de energie pentru o luna asa de incarcata.

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.