Serviciul Român de Comedie a fost lider absolut de audienţă

Telespectatorii au ales să-şi petreacă seara alături de Adrian Văncică şi Serviciul Român de Comedie, iar ProTv a fost lider incontestabil de audienţă, pe toate segmentele de public.

Astfel, în intervalul 20.31 – 21.28, atunci când a fost difuzat show-ul, ProTv a obţinut, în medie, pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani8, 9 puncte de rating şi 17,9% cotă de piaţă, fiind urmat de Kanal D şi Antena 1, cu 6,3 puncte de rating şi 12.7 procente din cota de piaţă si respectiv cu 5,3 puncte de rating şi 10,6 procente din cota de piaţă.

Şi publicul din mediul urban s-a înrolat în Serviciul Român de Comedie, iar ProTv a înregistrat o medie de 8,4 puncte de rating şi 14,8 procente din cota de piaţă. Kanal D s-a clasat pe locul al II-lea, iar Antena 1, cea care ocupa şi de această dată locul al III-lea, a înregistrat 5,2 puncte de rating şi 9,1% cotă de piaţă.

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.