România, te iubesc! a fost din nou lider de audienţă

De Florii, telespectatorii au spus „România, te iubesc!”, iar PRO TV a fost lider incontestabil de audienţă, fie că este vorba despre publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, fie de cel din mediul urban sau de întreaga populaţie a României.
image

Reportajele În slujba celor nevoiaşi şi Un om printre îngeri, realizate Paula Herlo şi Anca Nastasi, corespondenţi ai Ştirilor PRO TV, au plasat ediţia de ieri a emisiunii pe primul lor în topul audienţelor.

Astfel, în intervalul orar 18.01 – 19.00, PRO TV a obţinut, pe publicul comercial, o medie de 6,7 puncte de rating şi 20,5% cotă de piaţă, de aproape trei ori mai mult faţă de Antena 1, clasată pe locul al II-lea cu doar 2,6 puncte de rating şi 8 procente din cota de piaţă.

Postul din Pache Protopopescu a condus detaşat şi pe publicul din mediul urban, cu o medie de 6,3 puncte de rating şi 15,6 procente din cota de piaţă, în timp ce Antena 1 avea doar 3,5 puncte de rating şi 8,7% cotă de piaţă.
La nivelul întregii populaţii a României, România, te iubesc! a obţinut 5,4 puncte de rating şi 14% cotă de piaţă. Antena 1, clasată şi de această dată pe locul al II-lea, a înregistrat 3,9 puncte de rating şi 10,1 procente din cota de piaţă.

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.