România, te iubesc! a avut cel mai bun debut de sezon de la lansare şi până acum

Cel de-al 11-lea sezon al emisiunii de anchete jurnalistice marca Ştirile ProTV, România, te iubesc!, a debutat duminica în forţă la ProTV. 938A4571_resize Mai mult decât atât, aceasta editie a emisiunii a marcat şi cel mai bun debut de sezon de la lansare şi până acum în ceea ce priveşte audienţele obţinute.

Astfel, în intervalul orar 17.59 – 19.00, atunci când a fost difuzată emisiunea, ProTV a înregistrat, în medie, pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, 8 puncte de rating şi 20,7% cotă de piaţă, de aproape trei ori mai mult faţă de Antena 1, care a obţinut doar 3,2 puncte de rating şi 8,4 procente din cota de piaţă.
Şi pe publicul din mediul urban ProTV a deţinut supremaţia, conducând detaşat în topul audienţelor, cu o medie de 7 puncte de rating şi 15,4 procente din cota de piaţă. Antena 1, clasată şi de această dată pe locul al II-lea, a obţinut 4,4 puncte de rating şi 9,7% cotă de piaţă.

România, te iubesc! s-a spus în cor la nivelul întregii populaţii a României, unde ProTV a înregistrat o medie de 5,8 puncte de rating şi 13,3 procente din cota de piaţă, în timp ce Antena 1 se clasa pe locul al II-lea, cu 4 puncte de rating şi 9,2 procente din cota de piaţă. În minutul de aur al ediţiei, 18.59, aproape 2.000.000 de români erau cu ochii pe ProTV, urmărind ancheta realizată de Rareş Năstase.

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.