ProFM – singurul post de radio din Romania care a inregistrat cresteri pe toate segmentele de populatie masurate

Potrivit masuratorilor de audienta realizate de IMAS – Marketing şi Sondaje SA şi de GfK România, ProFM a inregistrat cele mai spectaculoase cresteri dintre toate radiourile masurate in perioada 29 aprilie – 18 august 2013.
ProFM, care in acest an a implinit 20 de ani de existenta pe piata media din Romania, este singurul post de radio care a crescut pe toate targeturile de audienta, fata de valul anterior.

CC1K0349La nivel national ProFM a crescut de la 8.8% Market Share la 9.3%, iar ca numar de ascultatori ProFM a castigat in plus 147.000, ajungand la o audienta totala de 1.804.000 de ascultatori, in fiecare zi.
Pe Urban in randul ascultatorilor cu varste curpinse intre 18 si 49 de ani cota de piata a crescut de la 8.6% la 10.7%, ProFM trecand pe locul 2, cu un total de cca. 678.000 de ascultatori zilnici, in crestere cu 83.000 fata de primavara 2013.
Si pe Bucuresti All (populatia de toate varstele din capitala) ProFM se poate lauda cu cea mai mare crestere dintre toate radiourile masurate castigand 40.000 de ascultatori si ajungand la un total zilnic de 127.000 de persoane.

„Ne bucuram ca rezultatele reflecta eforturile din aceasta vara, in care am preferat sa trimitem ascultatorii in vacante oferite premiu in loc sa plecam noi in concediu. Am muncit din greu in fiecare zi sub soarele puternic al Costinestiului si am stat pe plaja chiar si peste program, dar nu ne pare rau, pentru ca am reusit sa aducem atmosfera de vacanta pana in cel mai indepatat catun din Romania. Pe ritmurile concertele de la studioul ProFM de la mare se pare ca s-a distrat vara asta toata Romania. Nici toamna nu oprim motoarele, pentru ca pregatim programe si campanii noi carora sigur le veti da like&share. Ramaneti pe ProFM”,  declara Marius Dobre, Director Executiv ProFM.

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.