Pleşu şi Liiceanu se intreaba „De ce citim?”

Cristian Tabără discută „Ca la carte” despre „Branding pe frontul de est” (TVR 1, duminică, 13 februarie, ora 9.00)

 

Chiar dacă este duminică dimineaţă, Cristian Tabără vă provoacă la discuţii inteligente pe marginea unora dintre cele mai interesante cărţi ale momentului. În această duminică, vedeta discuţiilor emisiunii Ca la carte este volumul „Branding pe frontul de est. Despre reputaţie, împotriva curentului”, scris de Aneta Bogdan.

Invitaţii lui Cristian Tabără sunt Aneta Bogdan, autoarea cărţii „Branding pe frontul de Est” şi Cristian Kit Paul, designer grafic, ambii parteneri la compania dedicată consultanţei şi designului de brand – Brandient.

Brandingul este un instrumentar nou pentru ţările postcomuniste, deşi vechi de când lumea. Dacă ne gândim, de la Isus încoace, toată lumea a făcut o formă de branding, într-un fel sau altul. Fiind un stadiu de pionierat al industriei de branding, de consultanţă în brand, de design în brand, atunci mi s-a părut că e un front. Pionieratul, de fapt, este o luptă împotriva lipsei de educaţie, împotriva lipsei de înţelegere, împotriva lipsei de perspectivă şi de aceea am spus că este un front: frontul de Est”, îşi motivează autoarea demersul de scriere a acestei lucrări după aproape 20 de ani de experienţă în Marketing.

Ce este fascinant în efortul pe care buna mea prietenă Aneta Bogdan îl face de atâţia ani este nu numai stăruinţa de a crea branduri într-o ţară în care brandurile au fost anihilate vreme de cincizeci de ani, ci şi faptul că o face cu asemenea vervă, inteligenţă şi creativitate. Cartea Anetei va ajuta România să contribuie la vitalitatea Europei”, scrie în „Cuvânt înainte”, Wally Olins, părintele brandingului modern.

 

 

• „50 de minute cu Pleşu şi Liiceanu” (duminică, 13 februarie, ora 18.00, TVR 1)

Emisiunea 50 de minute cu Pleşu şi Liiceanu este dedicată, în această săptămână, lecturii. Scriitorul şi eseistul Andrei Pleşu şi filosoful şi scriitorul Gabriel Liiceanu se întreabă, firesc, „De ce citim?”. Lectura rămâne una dintre componentele esenţiale ale dezvoltării şi educării noastre, deşi amploarea pe care a luat-o tehnologia pare să-i fi scăzut din importanţă. Dar oare a căzut lectura în dizgraţie sau se adaptează noilor vremuri?

Românii din străinătate pot urmări emisiunea, pe TVR Internaţional, difuzată simultan cu TVR 1. De asemenea, cei care au ratat primele trei ediţii le pot vedea accesând site-ul www.tvr.ro.

One thought on “Pleşu şi Liiceanu se intreaba „De ce citim?”

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.