Peste 3 milioane de romani s-au uitat la „Nasul”

Nasul“Naşul” a fost cel mai urmărit program tv din seara de 8 decembrie. În intervalul 20.00 – 01.00, emisiunea lui Radu Moraru a fost vizionată de 3.073.000 de români. Invitaţii serii au fost Roberta Anastase, William Brânză şi Florin Călinescu. În a doua parte a emisiunii, Radu Moraru a continuat dezvăluirile uimitoare legate de moartea lui Nicolae Ceauşescu, în cadrul serialului care se bucură de un imens succes.

Producţia “Naşul” de pe B1 a surclasat toate emisiunile concurente: “Sinteza zilei” (Antena 3), “Ştirea zilei” (Antena 3), “În gura presei” (Antena 3), “Realitatea zilei” şi “Ora de foc” (Realitatea TV).

Timp de cinci ore, în segmentul amintit, “Naşul” a înregistrat un rating mediu de 3.6, reuşind astfel să devină lider de piaţă detaşat la talk show-uri.

Cel mai bun talk show al momentului, “Naşul”, a fost lider de piaţă pe intervalul 21.18 – 21.34, cu un rating de 6 puncte şi o cotă de piaţă de 12.44%, dar şi pe tronsonul 22.15 – 23.00, ratingul ajungând atunci la 5.18, iar cota de piaţă la 12.09%.

Între 21.18 – 21.34, principalii concurenţi ai B1 au înregistrat audienţe după cum urmează: Pro TV – 5.75, Antena 3 – 1.94, Realitatea TV – 1.69 şi Antena 1 – 2.62.

“Minutul de aur” a fost la 20.54, 60 de secunde în care audienţa B1 a atins un record de 7.3 puncte de rating, iar cota de piaţă, 15%, conform datelor de audienţă preluate de la GfK România.

Tot în seara de 8 decembrie, lui Radu Moraru i s-a decernat, pentru al doilea an consecutiv, premiul pentru cel mai bun realizator de talk show, din partea cititorilor revistei TVmania.

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.