Noul sezon, debut in forta: ApropoTV a fost lider de audienţă

Prima ediţie din cel de-al 18-lea sezon al emisiunii ApropoTV a fost lider de DSC00430_resizeaudienţă, atât pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, cât şi pe publicul din mediul urban.

Astfel, în intervalul orar 13.11 – 14.11, atunci când a fost difuzată emisiunea, ProTV a obţinut în medie, pe publicul comercial, 3,9 puncte de rating şi 15,4% cotă de piaţă, de aproape două ori mai mult faţă de Antena 1, care a obţinut 2,3 puncte de rating şi 9,1 procente din cota de piaţă.

Şi publicul din mediul urban a stat cu ochii pe Andi Moisescu, iar ProTV a înregistrat, în medie, 3,2 puncte de rating şi 10,8 procente din cota de piaţă. Antena 1, clasată tot pe locul al II-lea, a obţinut 2,9 puncte de rating şi 9,6 procente din cota de piaţă.

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.