Mihai Rădulescu a împărţit ajutoare sinistraţilor din judeţul Galaţi

La sfârşitul săptămânii trecute, Mihai Rădulescu şi echipa Ştirilor TVR s-au alăturatOLYMPUS DIGITAL CAMERA voluntarilor Crucii Roşii şi altor oameni generoşi pentru a împărţi alimente sinistraţilor din satele afectate de inundaţii în judeţul Galaţi. Moderator de dezbateri, dar reporter la bază, Mihai Rădulescu a aflat povestea voluntarilor de la Crucea Roşie şi o împărtăşeşte telespectatorilor TVR 1 în cadrul campaniei „Ajută România!”.

„Experienţa unei zile de voluntariat a reprezentat, pentru mine, drumul de la speranţă la certitudine. Dacă în munca de zi cu zi sper să fiu util telespectatorilor prin informaţiile pe care le aduc şi emisiunile pe care le moderez, de această dată am trăit certitudinea că munca mea a fost utilă, văzând satisfacţia de pe chipurile oamenilor OLYMPUS DIGITAL CAMERAcare au primit ajutoarele”, declară Mihai Rădulescu, emoţionat de experienţa pe care a avut-o.

La o săptămână după inundaţiile care au distrus peste 200 de case în judeţul Galaţi, localnicii încearcă să ia viaţa de la capăt: spală puţinele haine pe care le-au salvat sau pe care le-au recuperat din mâl şi încearcă să-şi reconstruiască locuinţele, de frică să nu-i prindă iarna fără un acoperiş deasupra capului.

„Proprietarul unei fabrici de mezeluri din Urziceni a trimis la Galaţi 10 tone de mâncare, ce trebuia să ajungă în toate satele afectate de inundaţii. Voluntarii Crucii Roşii erau doar 6, obosiţi deja după mai mult de o săptămână de când apa a măturat casele şi terenurile oamenilor. Împreună cu zece angajaţi ai fabricii care a trimis alimentele şi cu echipa Ştirilor TVR i-am ajutat pe voluntari să împartă alimentele sinistraţilor”, povesteşte Mihai Rădulescu.

Audienţe campania „Ajută România!”

La fel ca şi campania „România optimistă” derulată de Ştirile TVR în această vară, campania „Ajută România!” a stârnit interesul telespectatorilor. După prima săptămână de difuzare a reportajelor ce au ca temă voluntariatul, acestea ocupă primele locuri ale clasamentului programelor TVR 1. Conform datelor de audienţă furnizate de

Kantar Media şi prelucrate de TVR, toate cele patru reportaje ale campaniei „Ajută OLYMPUS DIGITAL CAMERARomânia!” (măsurată separat de Telejurnal) se situează pe primele poziţii în topul audienţelor emisiunilor postului TVR 1.

Mai exact, poveştile despre cum putem să ne ajutăm semenii ocupă poziţiile 1, 3, 4 şi 6 în clasamentul menţionat. Cel mai vizionat reportaj, până acum, a fost cel difuzat miercuri, 18 septembrie, când 702.000 de români au aflat, în medie, povestea celor câţiva clujeni care s-au oferit să traducă în limbaj mimico-gestual ştirile TVR Cluj, pentru ca informaţia să ajungă la telespectatorii cu deficienţe de vorbire şi auz (rating 3,7%, la nivel naţional).

Despre campania „Ajută România!”

Atitudinea este prima calitate prin care se distinge un om care reuşeste de altul care eşuează. Dar, până a ajunge acolo, e nevoie de gesturi simple. Unul dintre ele este acela de a oferi. Din proprie iniţiativă, dezinteresat, irevocabil şi sincer. Prin reportaje, dezbateri, opinii şi perseverenţă în susţinerea unei cauze, jurnaliştii Ştirilor TVR au demarat campania „Ajută România!”, prin care îşi propun să arate românilor că pot fi generoşi cu timpul, priceperea, experienţa şi inteligenţa lor.

Săptămâna trecută, Mihai Constantin şi Ligia Munteanu au fost şi ei voluntari, ajutând câţiva tineri proveniţi din centre de plasament să-şi găsească locuinţe confortabile şi primitoare. Rând pe rând, prezentatorii TVR se vor implica personal în activităţi de voluntariat. Ei vor să se înscrie, astfel, printre cei care au înţeles că schimbarea pleacă de la fiecare dintre noi.

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.