În Portul Constanţa acostează afaceri controversate

Portul Constanţa, principala poartă comercială a României şi al doilea port ca mărime din Europa, după Rotterdam, nu îşi atinge nici jumătate din capacitatea de operare de 120 de milioane de tone de mărfuri pe an. Duminică, 16 martie, la România, te iubesc!, difuzată de ProTV de la ora 18.00, Cosmin Savu intră în dedesubturile afacerilor din port şi aduce în faţa telespectatorilor personaje care joacă un rol important la malul mării.
image

“Peste 13.000 de nave au făcut escală în porturile maritime româneşti în 2013. Portul Constanţa este o resursă naţională, un port complex, deservit de 156 de dane, din care operaţionale sunt 140, dar şi un loc propice de desfăşurare pentru investitori români sau străini, pentru politicieni locali sau din Bucureşti. La malul mării, tensiunea este ridicată, proportional cu mizele de miliarde de lei”, a declarat corespondentul Ştirilor ProTV, Cosmin Savu.

“Lucrurile în port nu stau chiar pe roze. Portul Constanţa s-a dezvoltat haotic în ultimii 24 de ani, după bunul plac al conducătorilor politici şi nu e de mirare că se dau lupte pentru deţinerea controlului pentru mina de aur pe care o reprezintă”, continuă corespondentul.

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.