Ediţie Specială a Ştirilor TVR: Lungul drum al schimbării în bine

• O dezbatere despre generozitate şi optimism, luni, 16 septembrie, ora 20.35, la TVR 12013_09_10_site_tvr_editie_speciala_16_sept_v3

Ştirile TVR au arătat telespectatorilor, din 15 iulie, o „Românie optimistă”, care încearcă să se schimbe din interior. Campania Ştirilor TVR face luni, 16 septembrie, bilanţul a două luni de reportaje despre fapte din „România Optimistă”, într-o Ediţie Specială difuzată la TVR 1, după Telejurnalul de la ora 20.00. Vom revedea, alături de Ligia Munteanu şi Mihai Constantin, poveştile cele mai spectaculoase şi îi vom cunoaşte pe eroii lor: românii care, pe timp de criză, au îndrăznit să aibă idei şi să le pună în practică.

Mihaela Geoană, preşedintele Crucii Roşii Române, Camelia Şucu, manager, jurnalist, sociologii Vasile Dâncu şi Dan Dungaciu, antropologul Vintilă Mihăilescu, Raed Arafat, secretar de stat în Ministerul Sănătăţii, sunt câţiva dintre specialiştii şi liderii de opinie care sunt alături de campaniile Ştirilor TVR şi care vor putea fi văzuţi luni, în Ediţia Specială dedicată acestor campanii, după Telejurnalul de la ora 20.00. Alături de ei, reporterii Telejurnalului, cei care au redescoperit faţa optimistă a României.

Date de audienţă „România Optimistă”

Reportajele campaniei „România Optimistă” s-au situat pe primele poziţii în topul audienţelor emisiunilor postului TVR 1, de multe ori ocupând chiar pe primul loc, conform datelor de audienţă furnizate de Kantar Media şi prelucrate de TVR. Peste 7 milioane de români au vizionat cel puţin un minut din campania „România Optimistă” (reach cumulat de 7.236.000, ceea ce corespunde unui procent de 38% dintre telespectatori). Dintre cele 60 de reportaje difuzate în cele două luni de campanie, cele mai vizionate au fost: 1. Povestea „Oraşului trandafirilor”, Râşnov, şi a renaşterii lui prin turism – 6 septembrie, 699.000 de telespectatori (3,7% rating mediu şi 8,8% cotă medie de piaţă). 2. Reportajul despre sutele de voluntari care au grijă de rezervaţia naturală din Simeria – 9 septembrie, 663.000 de telespectatori (3,5% rating mediu şi 7,4% cotă medie de piaţă) 3. Povestea locului unde afacerile prind rădăcini – 12 septembrie, 648.000 de telespectatori (3,4% rating mediu şi 7,4% cotă medie de piaţă) 4. Reportajul despre cei trei tineri care îi învaţă pe români să fie fericiţi, la Institutul de fericire – 13 septembrie (633.000 de telespectatori, 3,3% rating mediu şi 7,5% cotă de piaţă medie) 5. Povestea afacerii iniţiate de crescătorul de prepeliţe din Târgu Mureş – 31 iulie, 577.000 de telespectatori (3% rating mediu şi 8,4% cotă medie de piaţă) 6. Povestea românului care a intrat în Guiness Book pentru numărul impresionant de scrisori primite – 28 august, 571.000 de telespectatori (3% rating mediu şi 6,9% cotă medie de piaţă). 7. Povestea ieşenilor din satul Cristeşti care au găsit reţeta fericirii – 30 august, 565.000 de telespectatori (3% rating mediu şi 8,1% cotă medie de piaţă). 8. Povestea locuitorilor unui sat din Sibiu a căror viaţă s-a schimbat radical după un proiect pilot- 10 septembrie, 546.000 de telespectatori (2,9% rating mediu şi 6,4% cotă medie de piaţă). 9. Reportajul despre primul medic din România specializat în realizarea de intervenţii intrauterine – 30 iulie, 532.000 de telespectatori (2,8% rating mediu şi 7,5% cotă medie de piaţă). 10. Povestea celor doi tineri care au creat primul spital şi muzeu al jucăriilor din Bucureşti – 4 septembrie, 521.000 de telespectatori (2,7% rating mediu şi 7,3% cotă medie de piaţă).

Din 16 septembrie, campania „România Optimistă” cedează spaţiul de difuzare de luni până vineri noii campanii iniţiate de Ştirile TVR, „Ajută România!”. Campania „România Optimistă” va continua prin difuzarea unui reportaj pe săptămână, duminica, în Telejurnalul TVR 1 de la ora 20.00.

FII VOLUNTAR! AJUTĂ ROMÂNIA! – O campanie a ŞTIRILOR TVR cu sprijinul tuturor românilor

Încurajaţi de oamenii care au înţeles că a dărui poate aduce mai multă împlinire decât a primi, jurnaliştii Ştirilor TVR lansează, din 16 septembrie, campania „Ajută România!”. Prin reportaje, dezbateri, opinii şi perseverenţă în susţinerea unei cauze, campania „Ajută România!” a Ştirilor TVR îşi propune să le arate oamenilor că pot fi generoşi cu timpul, priceperea, experienţa şi inteligenţa lor. La campaniile Ştirilor TVR contribuie jurnalişti, producători, operatori şi editori de imagine din Bucureşti şi de la studiourile teritoriale ale TVR, precum şi corespondenţii din ţară ai Ştirilor TVR. Ştirile TVR îşi propun să reflecte iniţiativele utile şi pozitive ale comunităţilor şi susţin accesul acestor grupuri active la exprimarea publică. Campaniile pot fi urmărite online pe Facebook şi pe site-ul stiriletvr.ro, în secţiunile speciale – „România Optimistă” şi „Ajută România”. Campaniile sunt interactive – comentariile şi exemplele oferite de telespectatorii Telejurnalului sau de cititorii paginilor de internet pot deveni ştiri. Poveştile pot fi trimise şi pe adresa stiriletvr@tvr.ro

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.