B1 TV, din nou peste Antena 3 pe18 martie 2014

B1 TV s-a situat, aseară, pe primul loc în topul audiențelor pe piața televiziunilor de știri. În intervalul 23.00 – 00.00, pe segmentul de populație din mediul urban, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, B1 TV a înregistrat o medie de share de 4.3%, în timp ce Antena 3 avea 3.9% cotă de piață, conform datelor furnizate de Kantar Media.

Emisiunea “Lumea lui Banciu” a surclasat astfel producția difuzată de Antena 3 pe același segment orar. Pe următoarele locuri, s-au situat România TV (share mediu 2.2%) şi Realitatea TV (1.6%).

Și “Butonul de panică”, emisiunea realizată de Cătălin Prisacariu pe B1 TV, între orele 17.00 – 18.00, a întrecut ieri Antena 3, pe același target al populației cu vârste între 18 și 49 de ani. B1 TV a înregistrat o cotă medie de piață de 2.7%, iar Antena 3 un share mediu de 1.6%.

Sursa datelor: Kantar Media; copyright ARMA Data SRL

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.