B1 TV a învins aseară Antena 3, cu emisiunea lui Robert Turcescu

Ediția de aseară a emisiunii „Sub semnul întrebării” cu Robert Turcescu, difuzată între orele 20.00 – 22.00, în cadrul căreia a fost invitat special premierul Mihai Răzvan Ungureanu, s-a clasat peste posturile de ştiri concurente.

Astfel, în intervalul 20.00 – 21.00, B1 TV a fost o alegere foarte importantă pentru telespectatori, înregistrând un share mediu de 3.5%, timp în care Antena 3 obţinea 3.8% market share, Realitatea TV – 2.3%, iar România TV doar 0.8%, conform datelor furnizate de Kantar Media.

În cea de-a doua oră de emisie, postul B1 a fost lider detaşat pe nişa televiziunilor de ştiri, cu o cotă medie de piaţă de 4.1%, peste cea avută de emisiunea lui Mihai Gâdea la Antena 3 (4.0%) şi mult peste mediile de share ale Realităţii TV (2.%) şi României TV (1.0%). Tot aseară, în intervalul de maximă audienţă, 19.00 – 24.00, pe targetul All Urban, B1 TV, cu a sa medie de share de 2.6%, a fost înaintea posturilor Realitatea TV – 1.9% şi România TV, market share 1%.

FOTO: http://politicata.wordpress.com

Emisiunea „Ultimul cuvânt” (22.00 – 23.00), unde Ion Cristoiu şi Robert Turcescu au comentat, alături de analistul Iosif Boda, declaraţiile premierului Ungureanu, a atins o medie de 2.1% cotă de piaţă, vădit mai mare decât cea acumulată de Realitatea TV – 1.6% şi România TV – 1.2%.
Şi producţia realizată de Radu Banciu, „Lumea lui Banciu”, continuă să se menţină în topul preferinţelor publicului, cu un share mediu înregistrat aseară de 2.0%, superior celui al postului rival România TV – 1.5% şi peste audienţa televiziunii Realitatea – 0.9%.

Sursa datelor: Kantar Media; copyright ARMA Data SRL

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.