B1 TV a devansat, pentru a treia oară consecutiv în această săptămână, Realitatea TV şi România TV

B1 TV a depășit din nou miercuri seara, pentru a treia zi în această săptămână, concurenții Realitatea TV și România TV, în intervalul de maximă audiență pentru televiziunile de știri.

Confom datelor de audienţă furnizate de Kantar Media, în Prime Time News, adică între orele 19.00 şi 24.00, B1 TV a obţinut o cotă medie de piaţă de 4,2%, aproape dublă decât cea a Realităţii TV – 2,2% şi mult peste cea a postului România TV – 1,8% market share.

Emisiunea „Sub semnul întrebării” cu Robert Turcescu, în care s-a dezbătut pe larg, pe lângă alte subiecte la zi, cazul trecerii de către Victor Ponta a Monitorului Oficial în subordinea Guvernului prin Ordonanţă de Urgenţă, s-a clasat și miercuri seara peste competitorii Realitatea TV şi România TV. În intervalul 20.00 – 22.00, B1 TV a avut un share mediu de de 5,2%, timp în care Realitatea TV a înregistrat o audiență de 2,4% și România TV doar 2,1%.

Şi producţia „Ultimul cuvânt” cu Nelu Barbu şi Ion Cristoiu, difuzată între orele 22.00 şi 24.00, a obținut o medie de share de 3,8%, peste cele obținute în același interval orar de România TV – 1,6% și Realitatea TV – 1,5%.
Nu doar în Prime Time News B1 TV a dominat miercuri posturile concurente, ci în întreaga zi media cotei de piaţă obţinută a fost mult peste cea înregistrată de Realitatea TV şi România TV.
Astfel, media cotei de piaţă a B1 TV pe toată ziua de miercuri (Whole Day) a fost de 4,1%, Realitatea TV avea 3,2%, iar România TV, 2,2%. În clasamentul general al audienţelor obţinute de toate televiziunile, B1 TV s-a situat pe locul al şaselea în Whole Day.

În plus, și jurnalele de știri transmise de B1 TV s-au situat miercuri peste cele ale concurenței.
De la prima oră a dimineţii, Știrile B1 TV de la ora 07.00, prezentate de Genţiana Coman, au obţinut o cotă de piață de 5,6%, față de Realitatea TV, care a avut 4,1% și România TV, 2,4%.
Şi Știrile B1 TV de la ora 17.00 (interval 17.00 – 18.30), prezentate de Mădălina Puşcalău, au obţinut audienţe peste cele ale concurenţei. Media cotei de piaţă în intervalul 17.00 – 18.30 a fost de 3,9% pentru B1 TV, 3,5% pentru Realitatea TV şi 2,0% pentru România TV.

Sursa datelor: Kantar Media; copyright ARMA Data SRL

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.