B1 devanseaza Realitatea TV si Antena 3

• B1 TV, în topul televiziunilor de ştiri din România

Deşi relansat de curând pe formatul de ştiri şi talk-show, postul de televiziune B1 TV reuşeşte să pună probleme staţiilor consacrate din acest segment de piaţă, Realitatea TV şi Antena 3, obţinând în ultima perioadă valori de audienţă semnificative pe programele sale vedetă din prime-time.

Astfel, luni, 14 noiembrie, o ediţie specială a emisiunii „Ultimul cuvânt” cu Ion Cristoiu a reuşit, de la ora 22.00, să devanseze pe intervalul de difuzare Realitatea TV, cu o medie de rating de 0.9% pe targetul All Urban şi o cotă de piaţă de 2.3% faţă de 0.8%, respectiv 2.2%, mediile obţinute de Realitatea TV. Pe segmentul de public comercial 18-49 de ani, diferenţa dintre cele două staţii a fost şi mai mare, 0.6% rating şi 2% cotă de piaţă pentru B1 TV, faţă de numai 0.2% rating şi 0.8% cotă de piaţă, valori înregistrate de Realitatea TV.

Marţi seară, din nou B1 TV devansează Realitatea TV, de această dată cu a doua oră a programului lui Robert Turcescu  – „Sub semnul întrebării” -, cu o cotă de piaţă de 1.8% faţă de 1.7%, valoare obţinută de canalul concurent pe segmentul de public All Urban.

Miercuri, 16 noiembrie, Radu Banciu obţine supremaţia pe segmentul de public 18-49 de ani în faţa programelor Realitatea TV, cu o medie înregistrată pe intervalul emisiunii Lumea lui Banciu”, 23.00-23.55, de 0.7% rating şi 3.1% cotă de piaţă, faţă de numai 0.3% rating şi 1.5% share, cât obţine Realitatea.

Joi seara în prime-time, B1 TV reuşeşte performanţa de a devansa pe intervalul emisiunii „Ultimul cuvânt” cu Ion Cristoiu (22.00-22.54) atât emisiunea „Ultima oră” de la Realitatea TV, cât şi „Sinteza Zilei” de la Antena 3. Ediţia specială în care este invitat Cristian Ţopescu este prima opţiune în rândul publicului comercial 18-49 de ani, cu o medie de rating de 0.8%, faţă de 0.6%, cât obţine Antena 3, respectiv 0.4% pentru Realitatea TV. Valorile de cotă de piaţă indică din nou câştigătoare emisiunea lui Ion Cristoiu de pe B1 TV, cu o medie de 2.6% faţă de 2.1%  – Antena 3 şi 1.4% pentru Realitatea TV.

Sursa datelor: GFK Romania (copyright ARMA Data SRL)

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.