Audiente „Las Fierbinţi”: Minutul de aur a fost urmărit de aproape 2.500.000 de români

• Aseară, când aşa-zisul fotbalist Falcao l-a lăsat pe Mitică cu casă goală, telespectatorii au năvălit în Las Fierbinţi. Minutul de aur a fost urmărit de aproape 2.500.000 de români

Telespectatorii ProTv au urmărit cu interes păţania fostului primar Mitică, cel care a fost jefuit joi seară în „Las Fierbinţi” chiar de fotbalistul Falcao, „brazilianul” adus în sat să ridice echipa locală de fotbal. Astfel, în intervalul orar 20.30 – 21.27, când a fost difuzat cel de-al doilea episod al serialului, ProTv a fost lider absolut de audienţă, atât pe publicul comercial din mediul urban cu vârste curpinse între 18 şi 49 de ani, cât şi pe publicul din mediul urban.

10,1 puncte de rating, în medie, a obţinut ProTv joi pe publicul comercial în timpul difuzării serialului „Las Fierbinţi” şi 22,5 procente din cota de piaţă, spre deosebire de Antena 1, care a înregistrat de două ori mai puţin, respectiv 4,8 puncte de rating şi 10,7 procente din cota de piaţă.

Nici pe publicul din mediul urban ProTv nu a avut rival şi a ocupat poziţia fruntaşă în topul audienţelor, cu o medie de 8,6 puncte de rating şi 16,2% cota de piaţă, în detrimentul Antenei 1, care înregistra doar 4,7 puncte de rating şi 8,8 procente din cota de piaţă.

În minutul de aur, 21.12, ProTv înregistra 13,8 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 30 de procente, demonstrând încă o dată că telespectatorii cu varsta cuprinsa intre 18 si 49 de ani din mediul urban ai ProTv îşi petrec serile de joi în Las Fierbinţi.

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.