„Naşa” a fost urmărit de aproape 2.500.000 de telespectatori

• Luni, 2 ianuarie, a fost difuzat cel mai popular film românesc din 2011

Cel mai vizionat film în cinema din 2011, Naşa, difuzat pe 2 ianuarie de ProTv, s-a clasat pe locul I şi în topul preferinţelor telespectatorilor. Astfel, în intervalul 20.28 – 22.30, atunci când a fost difuzată producţia MediaPro Pictures, ProTv a fost lider absolut de audienţă atât pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, cât şi pe publicul din mediul urban.

12,3 puncte de rating şi 23,8% cotă de piaţă a înregistrat, în medie, ProTv, pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, în timp ce Antena 1, clasată pe locul al II-lea, a înregistrat doar 5,7 puncte de rating şi 11 procente din cota de piaţă.
Şi pe publicul din mediul urban ProTv a deţinut supremaţia, înregistrând, în medie, 9,3 puncte de rating şi 17,2% cotă de piaţă, spre deosebire de Antena 1, clasată abia pe locul al III-lea, cu 4,2 puncte de rating şi 7,8% cotă de piaţă.

În minutul de aur, 20.42, aproape 2.500.000 de telespectatori de la nivelul întregii populaţii a României erau cu ochii pe ProTv, urmărind confruntarea femeilor dîn „Naşa”.

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.