”Happy Hour”, lider de audienţă în fiecare ediţie din acest sezon

”Happy Hour” s-a clasat pe primul loc în topul audienţelor încă de la prima ediţie a acestei toamne. Astfel, în prima lună de difuzare a noului sezon, în perioada 7 septembrie – 7 octombrie, emisiunea prezentată la Pro Tv de Cătălin Măruţă a fost lider incontestabil de audienţă cu fiecare ediţie.

Pe publicul din mediul urban, emisiunea ”Happy Hour” a înregistrat în prima lună de difuzare a acestui sezon o audienţă medie de 5,2 puncte de rating şi 21,7 cota de piaţă, în timp ce Antena 1 a adunat doar 3,0 puncte de rating şi 12,6 procente din cota de piaţă. Şi pe publicul comercial din mediul urban cu vârste curpinse între 18 şi 49 de ani, ”Happy Hour” a fost lider absolut de audienţă cu fiecare ediţie, înregistrând o medie de 4,0 puncte de rating şi 22,2 % cota de piaţă, în vreme ce Antena 1 înregistra de două ori mai puţin, adică 2,0 puncte de rating şi 10,7 % cota de piaţă.

Fie că au urmărit ce au avut de spus fraţii Dolănescu înainte de procesul pentru împărţirea averii tatălui lor, fie că s-au amuzat cu State de România şi clanul său, fie că şi-au amintit melodiile nemuritoare ale Mihaelei Runceanu şi au omagiat-o într-o serie de ediţii speciale, fie că i-au revăzut pe cei de la Iris întorşi cu forţe proaspete, telespectatorii Pro Tv nu au ratat nicio întâlnire cu Cătălin Măruţă, Happylica şi invitaţii săi. Cea mai urmărită ediţie din acest sezon a fost cea din 30 septembrie, când ”Happy Hour” a inaugurat seria de ediţii omagiale dedicate îndrăgitei artiste Mihaelei Runceanu. Astfel, miercuri, 30 septembrie, subiectul propus de echipa “Happy Hour” a adunat în faţa micilor ecrane în perioada difuzării emisiunii peste un milion de telespectatori la nivelul întregii populaţii a României.

Emisiunea “Happy Hour” din 30 septembrie, difuzată între 17.45 – 18.57, a înregistrat pe publicul din mediul urban o audienţă medie de 6,5 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 24,9 %, mai mult decât dublu faţă de postul concurent Antena 1, care înregistra doar 3,2 puncte de rating şi 12,2 % cota de piaţă. În ceea ce priveşte audienţa medie înregistrată la nivelul populaţiei din mediul urban, cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, Pro Tv s-a situat tot pe locul I cu 5,9 puncte de rating şi 29,6 % cota de piaţă, în timp ce Antena 1 s-a clasat abia pe poziţia a treia, după Naţional TV cu doar 1,4 puncte de rating şi 7,0 % cota de piaţă.

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.