B1 TV, cotă de piață dublă față de Antena 3 în data de 9 aprilie 2014

B1 TV s-a situat, miercuri, pe primul loc în topul audiențelor pe piața televiziunilor de știri. În intervalul 23.00 – 00.00, pe segmentul de populație din mediul urban, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, B1 TV a înregistrat o medie de share de 3.2%, mai mult decât dublă față de cea a Antenei 3: 1.5% cotă de piață, conform datelor furnizate de Kantar Media.

“Lumea lui Banciu” a surclasat astfel emisiunea lui Radu Tudor, dar și știrile difuzate de Antena 3 pe același segment orar. Pe următoarele locuri, s-au situat România TV (share mediu 2.8%) şi Realitatea TV (0.6%).

Și “Talk B1”, emisiunea realizată de Mihai Duță pe B1 TV, între orele 13.00 – 14.00, a întrecut Antena 3, dar și celelalte posturi de știri. Pe același target al populației cu vârste între 18 și 49 de ani, B1 TV a înregistrat o cotă medie de piață de 3.7%, Antena 3 un share mediu de 2.8%, România TV 3.2%, iar Realitatea TV 1.5%.

Sursa datelor: Kantar Media; copyright ARMA Data SRL

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.